Monday 18 June 2012

Selamat Hari Guru, Ibu, Jururawat, dan Belia

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum w.b.t..

Hari ini ada event di SK Liang Batu..
Event Sambutan Hari Guru, Ibu, Jururawat, dan Belia..
Under Puteri UMNO..
Kami sekeluarga sengaja menghadiri event tersebut
untuk mengisi hari minggu kami..
Kebetulan hari ini tiada event lain..
Kami dapat tahu event ini dari cikgu Eton aka cikgu jahit..
So, kami pergilah ke event tu..
Sampai jer kat sane..
tengok-tengok ape yang ade..
Then dengar lak ade sukaneka..
Apa lagi.. kite lar family paling xcited..
kami daftar name untuk acara passing getah dengan staw,
titi batu bata, dan baling bola kecil dekat tin..
Kumpulan kami dapat tempat pertama dalam acara
passing getah dengan straw..
Acara yang lain xdapat tempat lak..
Bagi peluang untuk orang lain..huhu..
Saya dan emak juga ada check kesihatan di situ..
Tahap kesihatan saya Alhamdulillah okey..
Saya bersyukur sangat sebab selama ini saya terlalu risau kerana xmenjaga
sangat tentang pemakanan..
Baru saya terfikir nak kurangkan makan dengan berpuasa pada
bulan rejab akan datang ini..
Walau apapun..InsyaAllah..
Selepas itu, oleh kerana matahari semakin terik..
Kami bercadang untuk pulang ke rumah dan datang semula
pada waktu petang..
Ade dapat hadiah.. mane xbleh amik kan..
mesti lar nak..

No comments:

Post a Comment